Tunnisteet

torstai 13. marraskuuta 2014

Tuplabonareita

No kyl onki sit taas osteltu ku Pirsmakaupassa on miinus15-päivät. Ja viä tarttis muka hakee lisää. Kävin ostamassa yhtäkkii pukinkonttiin vallilan turkoosit metsänhenki-pussilakat. Niitä oli näkyvissä tasan kolmet, yks setti jonkun naisen kädessä ja kaksi siinä tikussa. Nopeella eleellä nappasin kahdet niistä kärryyn. Ja tytölle ostin pinkkivihreen naapurin koiran. Seteille tuli hintaa 36,51/kpl. No mä tietty olin niin nopee ja tehokas, että pistin ne jo pakettiin ennen ku muistin kuvata koko lakanoita, mut ei kai se sitte niin vaarallista oo laisinkaan. No sieltä jäi kyl hiukan muutaki kärryyn, ihan pikkasen vaan. Joopa joo ja jaapa jaa.

Kerkesin mä jotain hömpötyksiä kuvaamaanki. Ja jotain tietty unohdinki. Kuten punaisen kastehelmen tuikkukipon. Mitä mä silläkin teen? Kysyn vaan. Mutku oli ihan pakko ostaa kun se makso vaan 16€. No just just. Mulle tarttis laittaa joku sähköpanta kaulaan kun lähden tontin ulkopuolelle.

Sitte ostin keittiöön uuden ihanan Vallilan kapan kun sitä pirun peuraa ei saa kun siinä teurastetussa muodossa. Ruususen. Hintaa jäi nyt 29,71€. Tykkään. Ja muitten ei tarttekkaan.



Sit oli pakko ostaa toi pieni AmandaBn kynttilänjalka kun menin jo maanantaina ostaan ton ison kunnen tienny, et ne alepäivät alkaa tänään. Hintaa sille jäi 16,96. Ja kyntilät vaihtuu valkoisiksi.


Ja niitä himputin joulukoristeita tulee joka vuosi lisää. Tälläkää ole minkään näköstä virkaa, se vaa oli niin söpö, että ostin pois.

Tästä mä rehellisesti haaveilin kauan ja ostin netistä pari viikkoa sitten. Mun joulun värit. Ja vihreetä hiukan joukkoon.

Terrassa oli viikonloppuna tikun nokassa vallilan talvikkikappa 15€lla. Mä tykkään, että jouluna on bling blingiä ja kultaa ja hopeeta.


Sokokselta ostin viikonloppuna (ylläripylläri) joulukoristeita.  Ja takana viime kevään löydöt sittarista, vallilan herbamaret 15€/kpl. Nyt vasta otin ne pois paketista ja käyttöön.


Ja sitten netissä joku näppärä teki tämmöisiä ihania koristeita ihan puoli-ilmaiseksi. Ostin heti 10 ja niille tuli posteineen hintaa joku 30€.


Poikkesin tänään ihan uudella kirpparilla. Ja löyty kai sieltäkin jotain. Kynttiläsysteemiä vaan. Onneks niitä ei oo ennestään juur lainkaan.


♥lla jouluun naksahtanut E

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti