Tunnisteet

perjantai 14. syyskuuta 2012

Viikon kooste

Tänään ei paljon tärpännyt, mutta tiistaina ja torstaina senkin edestä. Tanja mokoma nyppäsi melkein mun kädestä (ei ihan kuitenkaan) my little pony geeykkösen eväsrasian. Onneksi hän pehmitti asiaa hiukan edes sillä, että se ei tule leikkikaluksi vaan hyllyyn (niin kai...). Niitä mun omia pikku löytöjä sitten vähän.

hylly mun maustepurkeille 1,80€
ihanat sydänemalit isompi 3€ ja pienempi 2€
vielä kun löytäisi tällaisen kipon päinvastaisilla väreillä...
kanttipurkit 2,50€
(ja tänään löytyi kaksi saman kokoista lisää kirkas 60 snt
ja ruskea 1,50€)
sydänkupit 1,20€/kpl
harmi, ettei näihin ole tasseja
vyö minulle 1€
pienempi kanttipurkki 2€
isompi 80 snt
mansikkamarja 2€ ja CSI miehelle 1€
Riihimäen lasipurkki 4€
(erilaisella kannella kuin mun edelliset)
hylly 80 snt
tämä menee maalaukseen joko valkoiseksi tai pinkiksi.
koirille vaatteita 20 snt/pkt
en edes tiedä, että raaskinko koskaan avata näitä
pois paketeistaan, mutta en vaan voinut jättää näitä sinne
häntäruosteinen Fifi 1€
Pretty parlor Peachyineen kaikkineen 2,50€
Grooming parlor Poseyneineen kaikkineen 2€
Aivan upea wanha astiahylly vaihtoringistä 8€
(ja nuo kukkakupit ja kippo maksoivat 40€ posteineen...)

Tämmöistä tällä erää. En tiedä ehdinkö nyt viikonloppuna kirpalla ollenkaan. Pitäisi välillä vähän pistää tavaraa poiskin päin, niin mahtuisi taas uutta sisään. Ai niin, ostin vaihtoringistä ikean detolf-vitriinin 8€lla poneja varten, mutta sinne on pakko virittää lisävälihyllyt, koska se  on jo ihan täysi ja kopallinen poneja odottaa paikkaansa tässä talossa.

♥lla rouva H

1 kommentti: