Tunnisteet

sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Panny kaffet

Kyllä on nyt kirppailu taas jäänyt sivuraiteelle kun palauduin hetkeksi töihin. Ei oikein hanki ehtiä mihinkään päin. Kontissa sentään oon poikennu silloin tällöin ohi ajaessani. Alkuviikosta löysin sieltä kahvinsuodattimen. Tai siis suppilon. Suodatinsuppilon. Mikä ton nimi oikein onkaan. En edes tiedä mitä sillä teen vai teenkö mitään, mutta ei sitä vaan voinut sinnekään jättää. Joku mulle sanoi, että nää olis arabian tekemiä, vaikka ei leimaa löydykään. 


Keraaminen suodatussuppilo 1,20
ja alla oleva vahakangas alle 5€




juniorikokoinen pussilakana
2€


Kotikirpalla ei ole piiiitkään aikaan ollu mitään ostettavaa mulle, paitsi niitä iänikuisia keksejä. Eilen löysin ihanan sankyon omenasoittorasian. Mulla on ennestään oranssi lintu ja menin joskus tyhmyyksissäni myymään keltaisen tipun. Joskus vielä sellaisen toivoisin löytäväni uudelleen itselleni. Ja tietysti punaisen omenan.


soittorasia 2€


Viime vuonna tähän aikaan kirpparit täälläpäin kaikuivat tyhjistä looseista, mutta nyt ei ole tilanne yhtä autio. Melkein joka paikassa on pöydät täynnä tavaraa. Silti kovin kummoisia löytöjä en ole tehnyt, saattaapi johtua siitä, että musta on tullut melko ronkeli.
Pirttiä olen pikkuhiljaa tyhjennellyt. Pitäisikin tehdä kotia vaihtaneista ihan oma päivitys.

♥lla E

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti