Tunnisteet

keskiviikko 2. joulukuuta 2015

Toinen luukku


Mä oon koko päivän ollu ihan totaalisen sekaisin. En muistanut mitä unohdin ja sitä rataa. Melko lupaavalta kuulostaa. Mahtaako mulla kuitenkin olla joku pieni stressin tynkä jossain takaraivossa tai muussa ruumiinosassa. Ei kai. Pois se minusta.

Tämän päivän luukusta paljastui lohikäärmeheijastin. Ajatus oli, että se voisi etäisesti muistuttaa Spikea, mutta ei se taida kuitenkaan.




Poikkesin pari päivää sitten retrolinnassa ja mua jäi vaivaamaan hyllyssä näkemäni pieni japanilainen orava. No se jäi kaivelemaan niin paljon, että soitin sinne tänään ja kysyin, että vieläkö se nököttää siellä hyllyssä. Tarkoituksenani oli vain hakea se suoraan kassalta, etten laahaisi kotiinpäin yhtään tavaraa, nyt kun olen vihdoin saanut hiukan sitä vähennettyä. No en pystynyt kuitenkaan oleen kiertämättä kierrosta. Oli siellä muutama kiva juttu, joiden ohi pääsin, mutta tämä Hokkasen punapinkki liukuvärjätty kynttilänjalka kun tuli kohdalle, en enää pystynyt pitämään kontrollia itseni kanssa. Hintaa tällä oli kaksi ja puoli euroa ja se on kyllä niin söötti tuon vihreän kanssa.   


Tässä vielä kuva siitä euron oravasta. Mä niin rakastuin. 



Vihdoin keksin tytön joulukalenteriin aaton luukun yllätyksen ja se onneksi löytyi ihan omista vanhoista jemmoista. Kun vaan vielä muistais paketoida ja numeroida sen ennen aattoa ...




♥lla E

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti