Tunnisteet

maanantai 7. joulukuuta 2015

Kuudes ja seitsemäs luukku



Lauantain luukusta tulla tupsahti kuvaileva kirahvi. Sylvanialaisten lisäksi petsit on meillä yksi suosikki TOP5-listalla. Näitä vanhoja "kunnon" mallisia olin jemmannut joskus johonkin ja olin jo ihan unohtanut koko jemman.No nää on kyllä paljon kivempia kuin ne uudet. Meille ei niitä uusia ole vielä tullut, mutta parilla kaverilla niitä on ja niiden päät irtoilevat ja löystyvät. Joka toinen niistä ei edes pysy pystyssä. 


Sunnuntain luukussa oli joulupallo (näiden sisällä on siis suklaata). En ole vielä maistanut miltä se maistuu, vaikka mua odottaa kolme omaakin palloa. 




Hamahelmiäkin on tullut tehtyä. Lisää, lisää, lisää ja lisää näitä. Ihan mielettömän hienoja hiutaleita.
Mulla on pari muutakin mallia mielessä kuin pelkkiä hiutaleita, katsotaan ehdinkö toteuttaa ennen joulua vai silitelläänkö niitä sitten joululomalla. Toivottavasti ei ehdittäis (vieno toive, että lunta olis niin paljon, että vois hiihdellä ja kelkkailla ja luistella ja pulkkailla ja kelkkailla ja hiihtää ja pulkkailla ja luistella






Nyt näyttää lupaavalta, että reikä olis seinässä ennen joulua. Siihen uskomisesta oon saanut energiaa vaikka mihin. Se sai mut muun muassa tyhjentämään melkein koko yläkaapin, melkein kaikki laatikot niiden alla, ja mikä parasta, osa tavaraoista on löytänyt uudelleensijoituspaikan muualta kuin tältä tontilta.Jes!
Tästä on hyvä jatkaa.


♥lla E

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti