Tunnisteet

torstai 15. joulukuuta 2011

Hip, hop, hip hop, poni on pop

Minusta tuntuu, että mitä enemmän noita poneja meille rantautuu, sitä enemmän minä niitä haluaisin.
Taas yksi pimahdus aikuisen (?) ihmisen päässä lisää. Ajattelin tuossa itsekseni, että jospa ottaisin nuo G1-versiot sittenkin pois tuolta tytön leikeistä ja laittaisin ne ihan omaan hyllyyni. Selasin tänään yhtä poniblogia ja siellä sanottiin, että nuo siivelliset G1-varsat ovat arvokkaita jos niillä on omat siivet tallella. En sitten tiedä, mitä rahasummissa tarkoittaa arvokas, mutta minun tuurillani tyttö saa ne alkuperäiset siivet kuitenkin rikki ja siinä vaiheessa luultavasti äidin itku olisi isompi kuin lapsen.

Vaihtokauppaa tein yhden kaverin kanssa.Nämä lähtivät:
...ja nämä tulivat:






Olen minä kirpallakin kerinnyt käymään, mutta nyt on ollut hiljaista omien löytöjeni suhteen.


Pahvinen salkku 3,50€


4 kpl petsejä 1,50€


Sitten käytiin tosi nopeasti siinä puulelukaupassa ja ostin pari vihannesta. Suklaakakkua siellä ei ollut.


Puiset vihannekset 2€/kpl
Ja loppuun vielä se pakollinen "joulu on justiinsa"-kuva.

Party liten joulukuusi vuosien takaa


Tänään sain viestiä, että se lakuponi on lähtenyt kohti uutta kotiaan, eli meille päin! Mukanaan sillä on sellainen pinkki G3-poni, nimestä minulla ei ole hajuakaan. Nyt sentään tiedän jo kahden meidän G1 ponien oikeat nimet, eli Confetti ja Pina Colada. Kyllä minä ne kaikki joskus opin tuntemaan. Ykköset siis. ;)

                                                    

                                                                 ♥:lla rouva H

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti