Tunnisteet

lauantai 31. joulukuuta 2011

Vuoden viimeinen poniostos, minä lupaan

Nonnih. Minä olen sitten mennyt liittymään siihen yhteisöön tai klaaniin, johon minun ei pitänyt hurahtaa missään vaiheessa yhtään, ollenkaan eikä lainkaan. Ei voi mitään, mutta nyt täytyy tunnustaa, että kyllä kannatti. Ostin lastenkirpalta ponilinnan. Ja halvalla. Heti tänään se oli pakko hakea kotiin. Siinä on valot ja musiikit ja kaikkea "bling blingiä". Näitä geekolmosiahan ei pitänyt enää meille tulla, koska talli oli piirretty kahdellekymmenelle kopukalle. Noh, ehkä sen piirrustukset pitää pistää kokonaan uusiksi.


Mukaan kuului myös kuumailmapallo...
...ja kolme ponia.
Koko satsi yhteensä 20€


Muiden noiden nimiä en tiedä (vielä), mutta yksi on Apple Jack. Minähän huusin juuri sen G1-version itselleni. Noilla geekolmosilla on mielestäni ihan omituisia nimiä, mutta kyllä kai niidenkin nimet on pakko selvittää siinä, missä aitojenkin (ja aidoilla tietysti tarkoitan nyt niitä alkuperäisiä G1-poneja). Puskaradion mukaan eräästä puolitutun varastosta saattaa löytyä laatikollinen poneja, laatikon kokoa en tosin tiedä, mutta ovat kuulemma halpoja, mikäli ne sieltä vielä löytyvät. Jos näin tosiaan on niin kyllä minulle tulee joulu taas.

Hauskaa vanhaa vuotta ja vielä hauskempaa uutta vuotta!

♥:lla rouva H

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti