Tunnisteet

keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Ei minun pitänyt tänäänkään mennä kirpputorille...

Minä päätin pitää pientä kirppataukoa, mutta kaikesta huolimatta ooppelin nokka näytti tänään kohti kirpan parkkipaikkaa, eikä ihan turhaan. Minä tiesin, että sillä autolla ja minulla on jokin syvempi yhteys. Se kyllä tiesi, että tänään kannattaa kaartaa kirpalle.

Pätkävärjätty seiskaveikka-kerä 1€

 Myös villalankakiintiö on ollut täysi jo kauan, kauan sitten. Silti en voinut jättää tätä kerää sinne yksin odottelemaan. Mies mukavasti aina toisinaan minulle vitsaileekin, että meillä tursuaa joka kaappi ja laatikko villalankaa tai kynttilöitä. Myönnettäköön, että noita molempia tulee osteltua aika usein.

punapilkullinen lakana 1€

Tästä ajattelin tuunata joko lelupusseja tai verhot leikkimökkiin (mihin ihmeen leikkimökkiin?).


Fleece paita 2€ (104 cm)
Lapussa lukee GAP
Paita 110 cm (mielestäni 104 cm) 2€


Koroke vessaan 3€
(niin saman värinen kuin meidän potta)

Nyt tämä lähtee katsomaan telkkaria. Karjalan kunnailla ja Greitsu on pakko katsoa vielä tänään kauhealla kiiruulla.

♥:lla rouva iso H

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti