Tunnisteet

tiistai 1. marraskuuta 2011

Tiistain tärpit

Kävin tänään siistimässä omaa loosia ja ostosten suhteen tein pikakierroksen. Jotain jopa tarttui tänään matkaan.

Muumikirja 2€
Tästä sarjasta meillä onkin jo ennestään 1, 3, ja 4, joten enempää ei tarvitakaan. Tyytyväinen olin.

Ostin myös sellaisen "valorisun", jonka kuvaan sitten jos se joskus pääsee paikoilleen, eli yövaloksi yläkerran aulaan.
Sitten pari kuvaa vanhoista löydöistä, jotka unohtuivat edellisestä postauksesta.
H&M trikoot 50 snt
farkkumekko 1€

Ja sitten vielä tämän päivän löytöjen löytö. Näitä en ole vielä koskaan ennen kirpalta löytänyt ja vaikka meillä jo tämä kyseinen yksilö olikin, oli mun pakko saada se mukaani.
Ihana Fabuland-pesukarhu 0€

Siis törmäsin kirpputorilla vanhaan tuttavaan ja satuimme paikalle juuri kun joku oli täydentämässä loosiaan. Minä näin heti legolaatikon, mutta ei se minua kiinnostanut, ennen kuin huomasin vilauksen punaisesta kulkuneuvosta. Ja siellä tämä aarre oli, keskellä ihan tavallisia legoja. Ilmoitin heti, että minä ostan tämän ja tuttavani osti loppulaatikon pojalleen. Lopulta hän ei edes suostumut ottamaan minulta rahaa tästä ihanuudesta, Suurkiitokset Hannele! Nyt minulla on huutikssa kyttäyksessä yksi paketti näitä, huuto sulkeutuu huomenna. Ans kattoo, kuin käy.

Ja tässä vielä nämä mun vanhat, mitkä löysin kuivurista, voihan niitä olla siellä jossakin vielä lisää, hiiri mulla ainakin on ollut näiden lisäksi.
♥:lla A.L.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti